* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Telefoniczna obsługa Klienta- Twoim AtutemWSTRONEROZWOJUObsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Szkolenia | |
Excel dla kadrowychINFOBIZTECH Sp. z o.o.Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z niezbędną w pracy kadrowego i księgowego funkcjonalnością Excela.Szkolenie jest skierowane do kadry kierowniczej, pracowników działów kadr i płac i księgowości. Termin: 2025-07-17 - 2025-07-18 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
890.00 zł 1094.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Human Resource Management Systems GigaCon 20082008-08-04 00:38:22Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1 |
|
Osoby indywidualne a szkolenia2008-05-08 14:15:19Osoby indywidualne to druga - obok firm - grupa odbiorców usług szkoleniowych. Bez względu na wiek i poziom wykształcenia indywidualni odbiorcy mogą korzystać z całego wachlarza profesjonalnych szkoleń. |
![]() |
Zapraszamy Państwa do udziału w bezpłatnej konferencji EOD Silesia 20092009-07-01 13:03:35* Elektroniczny Obieg Dokumentów oraz Podpis Elektroniczny w firmach i instytucjach Polski południowej * Zapraszamy Państwa do udziału w bezpłatnej konferencji |
![]() |
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
|
IV seminarium Controlling - Skuteczne Narzędzie Zarządzania2009-10-02 13:59:40"Budowa controllingu w firmie to nie cel, lecz sposób na sukces. Może skrócić czas na wykrycie nieprawidłowości i ewentualne decyzje zaradcze z 43 do 9 dni. Pod jednym warunkiem: controlling musi być dobrze zorganizowany i właściwie wdrożony." |
Szkolenia zarządzanie czasem Międzyzdroje, Łódzkie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.